Witaj! Możesz złożyć wniosek o wsparcie w ramach obszaru Sklep i dystrybucja, korzystając z dostępnych opcji.
Zgłoszenia dotyczące systemów AutoID
Zgłoszenia dotyczące KD, RCP, VIRDI i innych systemów AutoID
Pola wymagane są oznaczone gwiazdką*
{"xsrfToken":"7e8813bec5d1bd90c96e42cbf27302375e72eb95_lout","branding":{"id":"5","key":"sid","name":"Sklep i dystrybucja","portalBaseUrl":"/servicedesk/customer/portal/5"},"helpCenterBranding":{"logoId":"","isLogoAvailable":false,"helpCenterTitle":"Witamy w Centrum pomocy","sharedPortalName":"Centrum pomocy","userInitialAnnouncementHeader":"Instrukcja korzystania z systemu","userInitialAnnouncementMessageWiki":"<p>Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją użytkownika, opisującą zasady rejestracji i poruszania się w Strefie HELPDESK - AutoID<br> <a href=\"https://autoid.atlassian.net/wiki/spaces/IU/pages/624033793\" class=\"external-link\" rel=\"nofollow noreferrer\" target=\"_blank\" style=\"text-decoration: underline;\">Instrukcja</a></p>","translations":{"pl-PL":{"helpCenterTitle":"Witamy w Centrum pomocy","sharedPortalName":"Centrum pomocy","announcementHeader":"Instrukcja korzystania z systemu","announcementMessage":"Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją użytkownika, opisującą zasady rejestracji i poruszania się w Strefie HELPDESK - AutoID\n[Instrukcja|https://autoid.atlassian.net/wiki/spaces/IU/pages/624033793]","localeDisplayName":"polski (Polska)"},"en-US":{"helpCenterTitle":"Welcome to the Help Center","sharedPortalName":"Help Center","localeDisplayName":"angielski (Stany Zjednoczone)"}},"canEditAnnouncement":false,"siteDefaultLanguageTag":"pl-PL","userLanguageTag":"pl-PL","portalThemeColor":"#ef7f1a","helpCenterTitleColor":"#ef7f1a","bannerMediaApiUrl":"https://api.media.atlassian.com/file/a69eb4f5-e127-4e27-addb-98696b7b41ff/image?token=eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJpc3MiOiJjNmFiZjk5YS01YzM5LTQ1ZWYtYTQ5Zi03ZmQ2MjEzMzhmY2YiLCJhY2Nlc3MiOnsidXJuOmZpbGVzdG9yZTpmaWxlOmE2OWViNGY1LWUxMjctNGUyNy1hZGRiLTk4Njk2YjdiNDFmZiI6WyJyZWFkIl19LCJleHAiOjE3NTEzODYzNjYsIm5iZiI6MTc1MTM4NTc2Nn0.yeMbr65FR2_uis6GRKlNwCnYM1-qpYq29hw_IZuZRKw&client=c6abf99a-5c39-45ef-a49f-7fd621338fcf&height=300&mode=fit","bannerMediaApiFileId":"a69eb4f5-e127-4e27-addb-98696b7b41ff","useDefaultBanner":false,"isBannerAvailable":true,"hasTopBarBeenSplit":false},"portal":{"id":"5","key":"sid","projectId":10026,"serviceDeskId":5,"name":"Sklep i dystrybucja","description":"<p>Witaj! Możesz złożyć wniosek o wsparcie w ramach obszaru Sklep i dystrybucja, korzystając z dostępnych opcji.</p>","portalBaseUrl":"/servicedesk/customer/portal/5","reqTypes":[{"id":"42","name":"Aktywacje licencji ABBYY","descriptionHtml":"","callToAction":"Aktywacje licencji ABBYY","introHtml":"<p>Aktywacje i reaktywacje licencji ABBYY</p>","icon":10513,"iconUrl":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/rest/servicedeskapi/requesttype/icon/type/SD_REQTYPE/id/10513","groups":[13],"key":""},{"id":"44","name":"Inne zgłoszenia ABBYY","descriptionHtml":"","callToAction":"Inne zgłoszenia ABBYY","introHtml":"<p>Inne zgłoszenia dotyczące oprogramowania ABBYY</p>","icon":10472,"iconUrl":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/rest/servicedeskapi/requesttype/icon/type/SD_REQTYPE/id/10472","groups":[13],"key":""},{"id":"45","name":"Produkty ze sklepu","descriptionHtml":"","callToAction":"Produkty ze sklepu","introHtml":"<p>Zgłoszenia dotyczące produktów zakupionych w sklepie www.nowoczesnetechnologie.pl</p>","icon":10496,"iconUrl":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/rest/servicedeskapi/requesttype/icon/type/SD_REQTYPE/id/10496","groups":[13],"key":""},{"id":"147","name":"Zgłoszenia dotyczące systemów AutoID","descriptionHtml":"","callToAction":"Zgłoszenia dotyczące systemów AutoID","introHtml":"<p>Zgłoszenia dotyczące KD, RCP, VIRDI i innych systemów AutoID</p>","icon":10466,"iconUrl":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/rest/servicedeskapi/requesttype/icon/type/SD_REQTYPE/id/10466","groups":[13],"key":""},{"id":"41","name":"Wniosek wysłany pocztą e-mail","descriptionHtml":"","callToAction":"Wniosek wysłany pocztą e-mail","introHtml":"<p>Wniosek otrzymany z kanału wsparcia e-mail.</p>","icon":10527,"iconUrl":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/rest/servicedeskapi/requesttype/icon/type/SD_REQTYPE/id/10527","groups":[],"key":""}],"reqGroups":[{"id":13,"name":"Ogólne"}],"orderMapping":{"13":[147,42,44,45]},"kbs":{"kbEnabled":true,"kbLink":{"appLinkId":"ea51237c-8e5c-3450-a87d-8d9642e3de73","appLinkName":"","appLinkUrl":"","spaceKey":"IU","spaceName":"Instrukcje Użytkownika","spaceUrl":"","isServer":false},"labels":[],"projectKey":"SID","serviceDeskId":5,"kbLinkDomainURLs":["https://zgloszenia.serwis.autoid.pl","https://autoid.atlassian.net"]},"createPermission":true,"portalAnnouncement":{"portalId":5,"canEditAnnouncement":false,"canAdministerProject":false,"portalProjectKey":"SID","userLanguageHeader":"","userLanguageMessageWiki":"","defaultLanguageHeader":"","defaultLanguageMessage":"","defaultLanguageDisplayName":"polski (Polska)","isUsingLanguageSupport":true,"translations":{}},"canViewCreateRequestForm":true,"isProjectSimplified":false,"mediaApiUploadInformation":{"token":"eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJpc3MiOiJjNmFiZjk5YS01YzM5LTQ1ZWYtYTQ5Zi03ZmQ2MjEzMzhmY2YiLCJhY2Nlc3MiOnsidXJuOmZpbGVzdG9yZTp1cGxvYWQ6KiI6WyJyZWFkIiwiY3JlYXRlIiwidXBkYXRlIl0sInVybjpmaWxlc3RvcmU6Y29sbGVjdGlvbjp1cGxvYWQtcHJvamVjdC0xMDAyNiI6WyJyZWFkIiwiY3JlYXRlIiwidXBkYXRlIl0sInVybjpmaWxlc3RvcmU6Y2h1bms6KiI6WyJyZWFkIiwiY3JlYXRlIl19LCJleHAiOjE3NTEzODY5NjYsIm5iZiI6MTc1MTM4NTc2Nn0.jP-fRKSb9623eugLlB2pR42UfBeT1tCXizl3mRq2Cyo","targetCollection":"upload-project-10026","endpointUrl":"https://api.media.atlassian.com","clientId":"c6abf99a-5c39-45ef-a49f-7fd621338fcf","tokenDurationInMins":20},"categories":{"categoriesSupported":true,"categories":[]}},"reqCreate":{"id":147,"projectId":10026,"issueType":{"id":"10043","name":"Wniosek"},"form":{"name":"Zgłoszenia dotyczące systemów AutoID","descriptionHtml":"","callToAction":"Zgłoszenia dotyczące systemów AutoID","intro":"<p>Zgłoszenia dotyczące KD, RCP, VIRDI i innych systemów AutoID</p>","instructions":"","icon":10466,"iconUrl":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/rest/servicedeskapi/requesttype/icon/type/SD_REQTYPE/id/10466","key":""},"fields":[{"fieldType":"text","fieldId":"email","fieldConfigId":"","label":"Wyślij e-mail z potwierdzeniem na adres","description":"","descriptionHtml":"","required":true,"displayed":true,"presetValues":[]},{"fieldType":"text","jiraFieldType":"summary","fieldId":"summary","fieldConfigId":"","label":"Podsumowanie","description":"","descriptionHtml":"","required":true,"displayed":false,"presetValues":["Zgłoszenie rejestracji klienta do RMA"]}],"userOrganisations":[],"canBrowseUsers":true,"requestCreateBaseUrl":"/servicedesk/customer/portal/5/create/147","requestValidateBaseUrl":"/servicedesk/customer/portal/5/validate/147","calendarParams":{"firstDay":1,"date":"2025-07-01T18:02:47+0200","useISO8601WeekNumbers":false,"dateIfFormat":"%e/%b/%y","dateTimeIfFormat":"%e/%b/%y %I:%M %p","timeFormat":"12"},"kbs":{"kbEnabled":true,"kbLink":{"appLinkId":"ea51237c-8e5c-3450-a87d-8d9642e3de73","appLinkName":"","appLinkUrl":"","spaceKey":"IU","spaceName":"Instrukcje Użytkownika","spaceUrl":"","isServer":false},"labels":[],"projectKey":"SID","serviceDeskId":5,"kbLinkDomainURLs":["https://zgloszenia.serwis.autoid.pl","https://autoid.atlassian.net"]},"canRaiseOnBehalf":false,"canSignupCustomers":false,"canCreateAttachments":true,"attachmentRequiredField":false,"hasGroups":true,"canSubmitWithEmailAddress":true,"showRecaptcha":true,"siteKey":"6LePXLkdAAAAAF4gCNalrL1IvZcqbNbZf_Zakudd","mediaApiUploadInformation":{"token":"eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJpc3MiOiJjNmFiZjk5YS01YzM5LTQ1ZWYtYTQ5Zi03ZmQ2MjEzMzhmY2YiLCJhY2Nlc3MiOnsidXJuOmZpbGVzdG9yZTp1cGxvYWQ6KiI6WyJyZWFkIiwiY3JlYXRlIiwidXBkYXRlIl0sInVybjpmaWxlc3RvcmU6Y29sbGVjdGlvbjp1cGxvYWQtcHJvamVjdC0xMDAyNiI6WyJyZWFkIiwiY3JlYXRlIiwidXBkYXRlIl0sInVybjpmaWxlc3RvcmU6Y2h1bms6KiI6WyJyZWFkIiwiY3JlYXRlIl19LCJleHAiOjE3NTEzODY5NjcsIm5iZiI6MTc1MTM4NTc2N30.87gPBv-r8Mg29wN7SE23FjH2DQ9Z-L4UD0pdU2WFlFY","targetCollection":"upload-project-10026","endpointUrl":"https://api.media.atlassian.com","clientId":"c6abf99a-5c39-45ef-a49f-7fd621338fcf","tokenDurationInMins":20},"hasProformaForm":true,"proformaTemplateForm":{"id":4,"updated":"2025-06-04T13:24:26.597040626Z","publish":{"jira":{"submitOnCreate":true,"validateOnCreate":true},"portal":{"portalRequestTypeIds":[147],"submitOnCreate":true,"validateOnCreate":true}},"design":{"settings":{"templateId":4,"name":"Zgłoszenia dotyczące KD, RCP, VIRDI i innych systemów AutoID","submit":{"lock":true,"pdf":false},"primaryLocale":"pl-PL","translatedLocale":"pl-PL","templateFormUuid":"4760c45f-cc45-4376-b64c-54cb36d8cb8d"},"layout":[{"version":1,"type":"doc","content":[{"type":"panel","attrs":{"panelType":"error"},"content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"ac29e53b-d52e-4d75-958d-060aac0ad983"},"content":[{"type":"text","text":"UWAGA! Jeśli posiadasz konto w systemie RMA JIRA - ","marks":[{"type":"strong"},{"type":"textColor","attrs":{"color":"#ff5630"}}]},{"type":"text","text":"zaloguj się tutaj","marks":[{"type":"link","attrs":{"href":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/servicedesk/customer/portal/4"}},{"type":"strong"},{"type":"textColor","attrs":{"color":"#ff5630"}}]},{"type":"hardBreak"},{"type":"text","text":"Ten formularz służy WYŁĄCZNIE do tworzenia nowego konta klienta. Zgłoszenia usterek w tym formularzu NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE!!!","marks":[{"type":"strong"},{"type":"textColor","attrs":{"color":"#ff5630"}}]}]}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"ac29e53b-d52e-4d75-958d-060aac0ad983"},"content":[{"type":"text","text":"Szanowni Państwo!"}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"7b692fe6-2608-4129-9289-6a43a680c960"},"content":[{"type":"text","text":"Wszelkie zgłoszenia dotyczące systemów:"}]},{"type":"bulletList","content":[{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"eeb1f37d-6bc6-4d55-a2aa-dff0fe2fdeb9"},"content":[{"type":"text","text":"KD (Kontroli Dostępu)"}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"ef0a82b0-ee28-45bc-93a3-164ccb9c25b3"},"content":[{"type":"text","text":"RCP (Rejestracji Czasu Pracy)"}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"dffd0d45-8afa-46fd-aeec-cc8f387fff40"},"content":[{"type":"text","text":"Oprogramowania UNIS, WebUNIS, UNIS Analyzer, Synchronizacji itp."}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"3249e594-ddfe-41c3-a2a3-d9862e2496d1"},"content":[{"type":"text","text":"Urządzeń VIRDI, ROSSLARE, Depozytory Kluczy itp."}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"f13ce7e1-2b15-451c-9cd8-7f9dbe983327"},"content":[{"type":"text","text":"Zamówień kart, rozbudowy w/w systemów, modyfikacji raportów"}]}]}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"b84f10b4-25ff-4095-8f66-cfa1a6038cd2"},"content":[{"type":"text","text":"należy składać wyłącznie w module RMA - dedykowanym do tego typu zgłoszeń. "},{"type":"hardBreak"},{"type":"text","text":"Zgłoszenia nie związane ze sprzedażą ze sklepu a zgłoszone w projekcie “Sklep i Dystrybucja” zostaną zamknięte bez rozpatrywania."}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"813200d8-f37a-41a8-8e33-7c7c89f5394f"},"content":[{"type":"text","text":"Możliwość składania zgłoszeń w module RMA posiadają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy, przypisani do odpowiedniego ID klienta. "},{"type":"hardBreak"},{"type":"text","text":"Jeśli posiadasz w nim konto klienta: ","marks":[{"type":"strong"}]},{"type":"text","text":"kliknij tutaj","marks":[{"type":"link","attrs":{"href":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/servicedesk/customer/portal/4"}},{"type":"strong"}]},{"type":"text","text":" ","marks":[{"type":"strong"}]}]},{"type":"panel","attrs":{"panelType":"info"},"content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"4c3ce599-5066-4ccf-a241-69e3d41b13cd"},"content":[{"type":"text","text":"Aby otrzymać dostęp do realizacji zgłoszeń RMA wypełnij poniższy formularz"}]}]},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":9},"layout":"default","localId":"b59eace1-5154-4a4d-b555-95d53789cd74"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":13},"layout":"default","localId":"40fc3794-f1f0-4ea7-9f29-a36bf1813af8"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":3},"layout":"default","localId":"da3c156a-aa5d-45bb-8023-c719c4dc9f95"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":8},"layout":"default","localId":"1e5845e7-5497-459f-9fcf-767e7c749b4d"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":4},"layout":"default","localId":"e7f0dbcc-17f7-4cf6-adb2-f24da6a7e848"}}]}],"conditions":{},"sections":{},"questions":{"8":{"type":"ts","label":"Opiekun handlowy","description":"Jeśli znasz - wskaż twojego opiekuna handlowego. To przyspieszy realizację wniosku.","validation":{"rq":false},"choices":[],"questionKey":""},"4":{"type":"rt","label":"Uwagi - NIE DO OPISU USTEREK (!!!)","description":"Miejsce na dodatkowe informacje związane z twoim zgłoszeniem","validation":{"rq":false},"choices":[],"questionKey":""},"9":{"type":"ts","label":"Numer telefonu do kontaktu","description":"Podaj numer kontaktowy, abyśmy mogli się z tobą skontaktować, w razie problemów z rejestracją konta","validation":{"rq":true,"mnc":9},"choices":[],"questionKey":""},"13":{"type":"tl","label":"Nazwa firmy","description":"Podaj nazwę twojej organizacji - jeśli wnioskujesz jako osoba prywatna: Imię i Nazwisko","validation":{"rq":true},"choices":[],"questionKey":""},"3":{"type":"no","label":"Numer NIP przedsiębiorstwa / organizacji","description":"Podaj numer NIP (tylko cyfry - bez kresek) przedsiębiorstwa / organizacji którą reprezentujesz. Jeśli jesteś osobą prywatną wpisz: 0000000000. Jeśli numer NIP nie jest polski - napisz w polu uwag pełny numer wraz z prefix'em literowym.","validation":{"rq":true,"mnn":1000000000,"mxn":9999999999,"wh":true},"choices":[],"questionKey":""}}},"uuid":"4760c45f-cc45-4376-b64c-54cb36d8cb8d"},"proforma":{"formExists":true,"formValid":true,"formTemplateData":{"id":4,"updated":"2025-06-04T13:24:26.597040626Z","publish":{"jira":{"submitOnCreate":true,"validateOnCreate":true},"portal":{"portalRequestTypeIds":[147],"submitOnCreate":true,"validateOnCreate":true}},"design":{"settings":{"templateId":4,"name":"Zgłoszenia dotyczące KD, RCP, VIRDI i innych systemów AutoID","submit":{"lock":true,"pdf":false},"primaryLocale":"pl-PL","translatedLocale":"pl-PL","templateFormUuid":"4760c45f-cc45-4376-b64c-54cb36d8cb8d"},"layout":[{"version":1,"type":"doc","content":[{"type":"panel","attrs":{"panelType":"error"},"content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"ac29e53b-d52e-4d75-958d-060aac0ad983"},"content":[{"type":"text","text":"UWAGA! Jeśli posiadasz konto w systemie RMA JIRA - ","marks":[{"type":"strong"},{"type":"textColor","attrs":{"color":"#ff5630"}}]},{"type":"text","text":"zaloguj się tutaj","marks":[{"type":"link","attrs":{"href":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/servicedesk/customer/portal/4"}},{"type":"strong"},{"type":"textColor","attrs":{"color":"#ff5630"}}]},{"type":"hardBreak"},{"type":"text","text":"Ten formularz służy WYŁĄCZNIE do tworzenia nowego konta klienta. Zgłoszenia usterek w tym formularzu NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE!!!","marks":[{"type":"strong"},{"type":"textColor","attrs":{"color":"#ff5630"}}]}]}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"ac29e53b-d52e-4d75-958d-060aac0ad983"},"content":[{"type":"text","text":"Szanowni Państwo!"}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"7b692fe6-2608-4129-9289-6a43a680c960"},"content":[{"type":"text","text":"Wszelkie zgłoszenia dotyczące systemów:"}]},{"type":"bulletList","content":[{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"eeb1f37d-6bc6-4d55-a2aa-dff0fe2fdeb9"},"content":[{"type":"text","text":"KD (Kontroli Dostępu)"}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"ef0a82b0-ee28-45bc-93a3-164ccb9c25b3"},"content":[{"type":"text","text":"RCP (Rejestracji Czasu Pracy)"}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"dffd0d45-8afa-46fd-aeec-cc8f387fff40"},"content":[{"type":"text","text":"Oprogramowania UNIS, WebUNIS, UNIS Analyzer, Synchronizacji itp."}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"3249e594-ddfe-41c3-a2a3-d9862e2496d1"},"content":[{"type":"text","text":"Urządzeń VIRDI, ROSSLARE, Depozytory Kluczy itp."}]}]},{"type":"listItem","content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"f13ce7e1-2b15-451c-9cd8-7f9dbe983327"},"content":[{"type":"text","text":"Zamówień kart, rozbudowy w/w systemów, modyfikacji raportów"}]}]}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"b84f10b4-25ff-4095-8f66-cfa1a6038cd2"},"content":[{"type":"text","text":"należy składać wyłącznie w module RMA - dedykowanym do tego typu zgłoszeń. "},{"type":"hardBreak"},{"type":"text","text":"Zgłoszenia nie związane ze sprzedażą ze sklepu a zgłoszone w projekcie “Sklep i Dystrybucja” zostaną zamknięte bez rozpatrywania."}]},{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"813200d8-f37a-41a8-8e33-7c7c89f5394f"},"content":[{"type":"text","text":"Możliwość składania zgłoszeń w module RMA posiadają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy, przypisani do odpowiedniego ID klienta. "},{"type":"hardBreak"},{"type":"text","text":"Jeśli posiadasz w nim konto klienta: ","marks":[{"type":"strong"}]},{"type":"text","text":"kliknij tutaj","marks":[{"type":"link","attrs":{"href":"https://zgloszenia.serwis.autoid.pl/servicedesk/customer/portal/4"}},{"type":"strong"}]},{"type":"text","text":" ","marks":[{"type":"strong"}]}]},{"type":"panel","attrs":{"panelType":"info"},"content":[{"type":"paragraph","attrs":{"localId":"4c3ce599-5066-4ccf-a241-69e3d41b13cd"},"content":[{"type":"text","text":"Aby otrzymać dostęp do realizacji zgłoszeń RMA wypełnij poniższy formularz"}]}]},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":9},"layout":"default","localId":"b59eace1-5154-4a4d-b555-95d53789cd74"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":13},"layout":"default","localId":"40fc3794-f1f0-4ea7-9f29-a36bf1813af8"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":3},"layout":"default","localId":"da3c156a-aa5d-45bb-8023-c719c4dc9f95"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":8},"layout":"default","localId":"1e5845e7-5497-459f-9fcf-767e7c749b4d"}},{"type":"extension","attrs":{"extensionKey":"question","extensionType":"com.thinktilt.proforma","parameters":{"id":4},"layout":"default","localId":"e7f0dbcc-17f7-4cf6-adb2-f24da6a7e848"}}]}],"conditions":{},"sections":{},"questions":{"8":{"type":"ts","label":"Opiekun handlowy","description":"Jeśli znasz - wskaż twojego opiekuna handlowego. To przyspieszy realizację wniosku.","validation":{"rq":false},"choices":[],"questionKey":""},"4":{"type":"rt","label":"Uwagi - NIE DO OPISU USTEREK (!!!)","description":"Miejsce na dodatkowe informacje związane z twoim zgłoszeniem","validation":{"rq":false},"choices":[],"questionKey":""},"9":{"type":"ts","label":"Numer telefonu do kontaktu","description":"Podaj numer kontaktowy, abyśmy mogli się z tobą skontaktować, w razie problemów z rejestracją konta","validation":{"rq":true,"mnc":9},"choices":[],"questionKey":""},"13":{"type":"tl","label":"Nazwa firmy","description":"Podaj nazwę twojej organizacji - jeśli wnioskujesz jako osoba prywatna: Imię i Nazwisko","validation":{"rq":true},"choices":[],"questionKey":""},"3":{"type":"no","label":"Numer NIP przedsiębiorstwa / organizacji","description":"Podaj numer NIP (tylko cyfry - bez kresek) przedsiębiorstwa / organizacji którą reprezentujesz. Jeśli jesteś osobą prywatną wpisz: 0000000000. Jeśli numer NIP nie jest polski - napisz w polu uwag pełny numer wraz z prefix'em literowym.","validation":{"rq":true,"mnn":1000000000,"mxn":9999999999,"wh":true},"choices":[],"questionKey":""}}},"uuid":"4760c45f-cc45-4376-b64c-54cb36d8cb8d"},"linkedJiraFields":[]},"key":""},"portalWebFragments":{"headerPanels":[],"subheaderPanels":[],"footerPanels":[],"pagePanels":{"propertyPanels":[],"legacyPropertyPanels":[]}}}